Att serviceanmälan är tillbaka på Källfelt är vi glada för. När du behöver hjälp med något rörande din lägenhet eller lokal är det Elena hos oss som lotsar dig rätt. För dig som hyresgäst innebär det bland annat att:
- Vi lär känna dig, vad som behöver fixas i lägenheten samt dina önskemål
- Vi kan agera fort då vi har direktkontakt med våra fastighetsskötare
- Enkelt och snabbt svara på frågor om våra fastigheter, lokaler och projekt
- Det är alltid Elena som svarar! Hon besvarar dina frågor och guidar dig
Vilka typer av ärenden ska felanmälas?
Skador eller fel som uppstått i eller utanför din lägenhet, lokal eller i själva fastigheten. Exempelvis att ditt kylskåp har gått sönder, kranen läcker, problem i tvättstugan eller i trappuppgången. Om någon har klottrat eller dumpat större skräp utanför fastigheten vill vi gärna veta det för att kunna åtgärda det så snabbt som möjligt.
Hur gör man en serviceanmälan?
Logga in på Mina Sidor på hemsidan och följ instruktionerna. Eller så ringer du Elena och berättar vem du är och var du bor. Efter det går vi igenom problemet. Elena hjälper dig sedan göra en serviceanmälan till din fastighetsskötare eller förvaltare, beroende på vad som är fel.
Behöver du felanmäla något?
Du kan anmäla felet via Mina Sidor men om du behöver hjälp med det kan du alltid höra av dig till oss. Efter att anmälan har gjorts har vi på Källfelt tre dagar på oss att påbörja ditt ärende. Om ditt problem är akut ringer vi upp din fastighetsskötare och ordnar det med en gång.
Klicka här för att komma till serviceanmälan.
Du kan även ringa oss på 031-69 70 00